måndag 23 januari 2012

måndag , igen... :)

ja helgen har varit helt okej faktiskt!
varit nere hos min mor o far o hälsat på. de ha fått vara barnvakt medan jag varit o farit runt i falkenberg o fått träffa min älskade teatergrupp igen.
tanken var att jag skulle ut o gå i lördags innan teatern... men så blev det ju givetvis inte...

men idag ska det bli träning, om jag inte kommer iväg allt för sent. jacob ska ju själv iväg halv nio på kvällen o jag brukar inte vara hemma för än nio... så jag får försöka komma iväg i tid idag!
------------------------------------------------------------------------------------
men vad det gäller maten har jag faktiskt hållit mig på mattan! bara lchf i harplinge. undantag med teatern då det var paj o kaka till efterrätt. men jag tog bara en gång och bar lite för att smaka.

jag ska inte säga att jag HAR gått ner runt 1kg, Men jag känner mig lite mindre... på nått konstigt sätt. o tittar man på vågen så säger den ca 1kg lättare... :)
man kan ju alltid hoppas ;)

men nu ska jag gosa med pojken min...

byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar